freeedag igen, jippi!



Som jag längtat!!!
Fastän jag vet att de kommer bara svischa till så är det söndag kväll igen..
Gick av mitt dygn imorse, glömde bort tiden för ja började städa badrummet, men strax efter halv 10 var jag därifrån iaf och då vart de busstur hemåt.
Jag tror aldrig nånsin jag har haft så ont i ryggen som jag har nu, jag brukar alltid ha mer el mindre ont framåt kvällarna när jag har dygn, men de brukar alltid vara okej tills ja kliver upp igen på morgonen. Men icke nu!
De va vidrigt å gå från bussen, jag fick gå lika sakta som en kärring utan broddar, kom liksom inte fram :(
Å när ja väl kommer hem så har ja ju inte min nyckel så ja kommer in genom porten (som dom så smart satt porttelefon på nu) så jag fick ringa Chrille Den Långsamme.....

Jaja, har en tid nästa vecka så jag ska höra vad fasiken man kan göra åt ryggen.. HUA
Idag har jag förresten bestämt att vi ska äta på Ikea, svårt o gissa vad jag e ute efter va? ;)
Laxjäveln! Den ljuvligaste.......... :) :) :) ♥

Sidney har för övrigt vare hemma hela denna veckan för hon vaknade me lite prickar i lördags å sen hare liksom poppat upp några till lite här o där... Jag tyckte ärligt talat mest det var skönt att dom kom nångång, har ju vela haft det där avklarat nu när hon e relativt liten så man slipper det sen. Och hon verkar ha haft en himla tur faktiskt, för hon är inte hälften så prickig som man kan va...... Ryggen o magen e väl värst, eller eg tycker jag dom hon har i pannan e värre eftersom dom blir så himla fula nu när dom börjar torka och dom syns ju hela tiden liksom. Men men, förhoppningsvis e hon som ny efter helgen ;)
Måndag e hon ledig iaf, så vi siktar på dagis tis tors o fredag till veckan. GISSA om hon längtar... ;)

Nu vet ja inte riktit om ja har nå mer å skriva, jag e usel på o blogga regelbundet men ibland bara flödar orden liksom :)
Inte nu dock.. :P


Ha en trevlig fredag allehopa!!!
:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0