vill ha!!!


Kolla vilken superbra!!!




Den e lite dyr förvisso, så jag ska spana efter en på blocket & tradera tills vidare :)
Visserligen beror väl priset på vad man jämför med, för vissa skötväskor kostar ju fan 2000:- o e SKITFULA! Denna kostar 749:- och e ju såååå smart, men jag e ingen väsktjej i vanliga fall heller så då är de rätt mycke cash tycker jag.. Verkar bara finnas i den här färgen också, trist..... MEN, en riktit bra all in one-lösning :)

Eftersom min kära karl inte är intresserad över huvud taget av vare sig vagnar, skötväskor eller snygga mjuk&hårdliftar så spanar jag åt oss båda istället :) De finns ju en miljard me grejer, å jag vill tyvärr ha det mesta... Farligt! Tur jag e så dålig på internetshopping.. Bortsett från Tradera så har jag bara näthandlat 2 ggr i hela mitt liv! 2 par linser och en klänning till Yris! :P

Nu ska jag spana vidare... säkert kommer de upp fler saker på bloggen ikväll som jag blir kär i ;)



...

Ååååååååh!
Tänk om man hade ett hus med ett passande rum och 25000:- över...

Det är så gaaaaaalet fint!!!! Alla möblerna för 25tusen... som hittat! :D


...

Haap, jag tror jag bestämt oss för o handla allt (el de mesta) på jollyroom.se
Vagnen, babyskydd å skötväska iaf. Kanske lite annat också..
De e äckligt vad mycke grejer jag hittar som ja VERKLIGEN vill haaa! :/
Dock borde ja lägga mer energi på Siddis födelsedagspresenter än bebbe-saker som faktiskt inte är sååå akut..
Men VAD ska man köpa till nån som fyller 4?
Cykeln funkar ju klockrent fortfarande, så det är ju uteslutet. Superpresent annars ju till ett sommarbarn!
Hon surrar om Barbie, men hur mycke & vaddå liksom???
Blir nog lite Barbiekläder iaf, keps, strumpor o trosor kanske? :)
Å hårspännen!!!! Hon ska spara ut luggen nu, säger hon.. Vi får se hur det går.. Den e skitjobbig nu :P Mitt emellan liksom, och LOCKIG.. svårt då å få till frippan innan den e lång så den inte bara flyger runt o har sej.. :)

Har vare i valet o kvalet ifall vi skulle haft en ståbräda till vagnen inför hösten, men jag tror de vore att kasta bort pengarna helt. Hon är ju så sjuuukt duktig på å gå, så varför förstöra det?
Idag gick vi in till stan, jag, Yris & Chrille. De tog som vanligt sin lilla tid, men de var såå härligt väder o mysigt att bara va tillsammans utan en endaste tid o passa! Gick längs ån idag, trodde vi skulle möta massor av folk men de va mer el mindre dött! Skönt.. :)
Och jag fick inte ont i ryggen/svanken idag förrän vi kommit ända bort till Helex ungefär, det är ju underbart! Mycke bättre än sist, då kom jag knappt halvvägs innan ja fick börja gå som en kärring :/
Om det blir fint väder imorgon också så försöker vi nog oss på en till prommis, jag o S... Får se hur det känns i kroppen..
Klockan 9 ska vi på BVC för 3&4årskontroll, liiiite försenat men de gör ju inget :)
Gissa om Siddis är taggad! Hon har sjunge bokstavsvisan hela dan idag och säger att hon ska räkna på engelska till 12 för doktorn så han smäller av :P Haha, lillskrutta!
Blir spännande å se om hon verkligen gör det el om hon sitter tyst som en mus o bara spanar...  ♥

Nää, men nu måste jag faktiskt gå o sova för jag e ju skittrött
Gonatt :)



Kommentarer
Postat av: Michis

Är en så dålig mamma så hon kommer väl aldrig få ett kalas med dagiskompisar. Eller så kör ja den säkra att när hon börjar bli bjuden så börjar ja med. Eller kanske när hon vill? Ingen aning :) ingen panik stumpan, dom där 3 månaderna kommer gå snabbt och du kommer ju vara ledig (Inge avundsjuk) du p siddis kommer ha en kanon sommar med sol, bad och jordgubbar... Tänk på stackars mig istället som inte kommer få njuta av ditt sällskap på jobbet :'(

2011-06-03 @ 09:50:38
Postat av: Michis

haha, ni är ett riktigt team ni :) im scared ;)

2011-06-06 @ 09:44:52
URL: http://michaelamahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0