trött... å pigg på samma gång



Idag var jag o Yris lite småduktiga å tog oss en prommis igen in till stan för å hämta bilen.
Eftersom hon har korta ben o på nåt underligt sätt får en sten i skon varannat kliv ungefär, och jag får feta fötter och ont i ryggen stup i kvarten så tog det sin lilla tid. Som vanligt. Men de gör ju inget, de e sååå skönt å inte ha nån tid å passa! :)
Idag tog det nästan 3 timmar... från hemmet tills vi klev in i bilen vid Laserhallen ungefär.
Men då gick vi i godan ro också, via kyrkogården..... say no more! Sidney ÄLSKAR o gå där! Bara den biten tog säkert 45 min eftersom hon ska kolla varenda sten och jag måste läsa vad det står på dom.. :P
Dessutom hade dom grävt sönder sista biten där vi tänkte gå så vi fick vända å gå tillbax en bit innan vi kom ut därifrån. Gick förbi Big Boy, in på inredningsbutiken vid Pizza City och sen upp på Norra Järnvägsgatan för Siddis skulle få se vart jag gick i gymnasiet. Å kanske ha turen å se ett tåg.. (vilket vi gjorde, hurraaa! el nåt.. :P heh) Hittade en gungställning alldeles breve där också, så de tog ju liksom lite tid det med...
Sen vart de en välförtjänt glass på kiosken breve Cs jobb, sen raka spåret till bilen. Hann precis upp på kommunen för å hämta mina skitbetyg innan dom stängde halv 5.
De va riktit deprimerande å se dom igen må jag säga, de va betydligt färre G:n än jag mindes.... Dock inga streck, tack o lov, men det kryllade av IG:n.. :(
Usch, om det är nåt jag ska lära Siddis så är det hur förbannat viktigt det är med skolan!!!! Jag ångrar mig så fruktansvärt mycke nu hur jag gjorde... :/ Även om jag mådde dåligt då och de var jobbigt på olika sätt, så kan jag ju inte säga att jag inte rent av SKET i den många ggr... Å så kommer jag inte acceptera att hon gör! Jag kommer stötta henne till 110% i det hon väljer och försöka ordna dom bästa förutsättningarna, och om hon mår minsta dåligt kommer jag göra allt som står i min makt för att lösa det & stödja henne, även om det innebär att hon får hoppa av en period el dyl för att må bättre psykiskt el vad de nu kan vara; men ren o skär skolk bara för att, NO WAY!!!!

Gud vad ont i fötterna jag har efter dagens vandring, ska hoppa in i duschen nu å bli lite fräsch innan lite tv tror ja.. Chrille är å fixar med sin lilla blå i Bergsåker så jag har mia-time :D
Wiiiiiii! Imorrn efter syon skaja åka å kolla presenter till 4åringen.....

NAJT :D





Kommentarer
Postat av: Tjatmoppa

vet du snyggis!Du har inte lagt upp ett enda kort på skatten!

Kom igen nu!

2011-06-09 @ 14:06:27
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0