tisdag..



Fick aldrig stilla mitt laxbehov igår, så jag snodde i panik ihop pastasallad iställe framåt 9tiden..
GOTT, men inte lika tillfredsställande som en laxbit hade vare........

Nu skaja strax kirra lite lunch åt Siddis, å sen ringa kommunen och hoppas nån kan hjälpa mej.
Sen kanske vi går ut, jag o damen.. Ser varmt ut, men så himla GRÅTT?! Usch för grå himmel.. litar inte alls på den då!! :/

Tycker skattepengarna kan ta o komma IDAG så man slipper gå o fundera på om JAG är en av dom som inte ens får tillbaka före midsommar utan i vinter iställe... skräcken!!! :P Men jag har ju gjort allt rätt å sist kom dom i "rätt" tid så de borde inte va nå problems.. Imorrn börjar dom sätta in dom läste jag.
NIIICE :)
Då skaja köpa en garderob. Undrar bara hur fan ja ska få med den hem nu när jag bara har mammas liiiiiilla bil?
I-landsproblem...... :P


Nä fy vilket tråkigt inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0