....onsdag


Idag känns de lite bättre tack o lov!
I måndags när jag var så nere och kände mej ful, ouppskattad och överflödig så kom Chrilledarling hem med rosor och pucko till mig. Gissa om det värmde! ♥

Igår var vi på Ikea å köpte köksförvaring, de känns helt ljuuuvligt nu när den äntligen är på plats!
Var i Birsta med min kusin halva dan igår först och av en slump såg jag en kombination som såg nästan exakt likadan ut som den jag spanat in för 3800:- fast för nästan halva priset istället! Gud vad glad ja blev då! :)

De ser exakt ut sådär fast med andra ben, i rostfritt som passar mycke bättre i vårt kök :)
Först var vi liiite osäker när vi flyttade om högglans eg var så bra när man har en liten Siddis... MEN, vi chansade o är mer eller mindre besatt av högglans nu! Är lite därför de tar sån tid att få i ordning min sminkhörna, eftersom jag liksom snöat in på högglans... :P Å när man äntligen hittar nåt fint i rätt stil så är de antingen ofattbart dyrt & värsta märkesmöbeln eller så är de helt fel mått. Typiskt :/

Jag är lite sugen på å köpa ett badrumsskåp på ikea också, dom har ett som måttmässigt skulle passa klockrent och är nersatt nu så det vore perfekt.. MEN då måste tvättkorgen ryka å då måste jag hitta en ny som passar å de e inte det lättaste.. vilket dilemma!
Å rullgardin till sovrummet... ska de va en mörkgrå el svart?! Gud, jag får ångest av alla beslut!
Och jag var in förut på babyproffsen o skulle köpa en skötbädd men då fanns de typ 17 olika men givetvis inte DEN som vi pratade om igår å som vi båda tyckte skulle passa bäst! Äre inte typiskt så säg?!
Gaaaaah..




På fredag åker vi till Sthlm iaf, jag o Siddis och Chirlle får följa med han med fast de eg skulle bli en tjejgrej..
Hade ju inte en tanke på att de var midsommar när jag bokade :/ MEN, nu löste det sej ju ändå, Chrille följer med och som det ser ut så kommer vi fira midsommar sådär supersvenskt å traditionsenligt på Skansen tillsammans med Cs syster och karl o Siddis kusin Nea. De blir nog toppenmysigt :) Hoppas bara de inte spöregnar, lite regn är väl ok (de hör ju till midsommar.... suck..) men jag blir väldigt besviken om de regnar golfbollar...
Yris är mest taggad över tågresan! Supertaggad faktiskt... :P Eftersom Cs biljett bokades i efterhand så får han sitta själv, men de gör ju inget för då får ju jag o Siddis lite tjejtid ihop trots allt :)



Kommentarer
Postat av: Michis

Aha våra ständiga problem alltså... Då fattar jag varför du kände dig nere... Dom där perioderna är så jäkla tuffa å de enda man vill göra är att grina men dom fattar aldrig. Tyvärr så är det ju då att dom inte fattar automatiskt då dom är av det manliga könet. Så vi måste ständigt påpeka, för våra "problem" ät inget dom märker av för dom ser det inte som nått problem eller som om nått e fel. Är avundsjuk för ja vill också ha blommor. Fick de förra året när ja fyllde år haha å räknar inte med att de händer igen :) å absolut inte på en vanlig dag. Men annars har videt faktiskt ganska bra just nu, inga svackor (peppar, peppar) sylos är ett kebabställe i k-fors... Jag tycker inte att nån i Sundsvall kan göra kebabrulle så varje gång jag åker hem blir det kebab från sylos :) puss å kram sötnos å gla mudsommar på er alla 3, hoppas ni får de härligt i Sthlm nu

2011-06-23 @ 09:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0