kan inte fatta att den ser så liten ut när...

imag0528-1 (MMS)

kan inte fatta att den ser så liten ut när jag ligger när den är SJUKT jävla stor när jag står?! Igår när ja jobba var de flera som trodde de va max 1 månad kvar! MAX! Jag lider, jag är så jävla fet och de gör sååå förbannat ont överallt! Jag svettas som en dåre & nu har fötterna börja svälla också, och ingen ställning är skön när ja väl får lägga mig på kvällarna. Usch, de e synd om mig!!! :( INGEN kille skulle klara detta, dom skulle ta självmord, jag vet det! Jag ska ALDRIG mer tycka att jag är tjock när jag väl fått ur mig den här bebben! Jag garanterar de, för nu jävlar vet jag vad tjock verkligen innebär, känns & ser ut!!! Och de blir inga fler kids sen. Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0