jävligt trött nu

Oh my fucking God vad ont i kroppen jag har!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har längtat sen jag klev upp efter att få gå o lägga mig igen, hade planerat att ligga i sängen till 8, men så vart de ju inte. Jag är såååå less på mig själv som ALDRIG kan "unna" mej att lägga mig tidigt och slappna av :(

Först gjorde jag sen middag halv 8 till Chrille för han va lite nere och hade ont i huve, sen såg han sorgsen ut och sa att på jobbet fanns de bara en äcklig matlåda men att den fick duga (köpes! inte en av mina alltså ;)
Så när Yris somnat, strax efter 9 (äntligen!) så började jag om med matlagningen.. jag HATAR å laga mat, men ibland får man offra sej.............. :/
Hemgjorda köttbullar (fast veggie, såklart) vart det, och stuvade mackisar. Hans favvis!
De tog ca hundra timmar att göra klart, har precis satt mej här i soffan nu! Men då svettas ja som en gris också, å rör mej ungefär lika snabbt som en stelopererad 94åring :(
Men NUUU, nu skaja fan i mej gå o sova!
Å jag tänker skita i att borsta tänderna, orka!!?
Emorrn skaja till mvc........ 
Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0