jääääsp!

Svintröööött!
Kom hem från Härnösand för ungefär en timme sen, vart en mysdag däruppe me marknad, langos, munkar... å mc flurry ;) Ballerina-versionen, den va ju dumt god.... :/
Irriterande att inte mobilbloggningen funkar, för pengarna lär dom ju ta vilket som.. sånt är störigt!
Idag åkte mamma å pappa å lillebror neråt mot Sweden Rock, jag e aaaavis! :/
Hade de inte vare för att ja va gravid och väldigt ansvarstagande hade jag åtminstone unnat mej lite grillning me en massa ÖL på deras altan......... men men..
Jag sa till Chrille att jag önskar mej den största flaskan Baileys som går å få tag på i förlossningspresent :P
Bara att få hålla om den å veta att den e min vore mysigt.. ;)
Säkert kommer ja inte ha nå alkoholsug alls sen när jag väl FÅR ta en liten drink nu och då, men nu äre jobbigt alltså! Jag har ölsug som heter duga! :P

Iaf, innan vi åkte dit förut så va vi in på babyproffsen o bokade vår vagn, de vart en britax :D Jag e toppennöjd!
Hoppas man e lika nöjd sen också när man haft & provkört den på riktit några veckor. Men de känns så, och de bästa var att vi faktiskt va helt överens :)
Hade i princip bestämt att vi skulle beställa den från Jollyroom eftersom deras erbjudande om ett medföljande babyskydd värt 2000:- var så långt lagret räckte och inte fram tills ett visst datum, som hos babyproffsen där det gick ut den 31a maj.. MEN, vi hade sån tur att vi fick de förlängt så vi fick över helgen på oss att bestämma oss till idag och de skulle i slutändan bli samma summa, plus minus nån hundralapp bara, och det känns ju faktiskt tryggare & smidigare att kunna åka bort till Birsta bara ifall de blir nå problem iställe för å skicka vagnen hit o dit. Så det var det som avgjorde. Suuuperduper! :)))

Nu sitter jag o drömmer om en sista minuten med Yris... hittade en till Korfu för 2400:- för oss båda, sugen sugen... ;) Känns nästan bättre å åka på en sån en hel vecka bara hon o jag än att lägga samma pengar (el mer till å med!) på en weekend i stockholm bara för å gå på grönan & spana i dom vanliga butikerna.. Eller...? visst är väl de roligare me en utlandsresa?? De e ju nu el aldrig också, om bara några veckor så äre ju för sent, åtminstone för mej, på ett bra tag :P Sa till Chrille att han kunde ju ta med henne till hösten/vintern på en sista minuten bara dom 2 och ha lite egentid, å då lät han riktit taggad :)
Får se hur vi gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0