dan före dan..


I flera dagar har jag känt att "på torsdag blire mycket...." men nu när den väl är här så känns det liksom helt ..tomt.. Vet inte om jag stängt av på nå sätt, är ju egentligen stressad, det VET jag jag ju, men jag e liksom pausad. Ska åka å handla lite smågrejer, jag vet att de saknas nåt, men precis just nu känns de som en runda på Ikea känns mer lockande å att köpa skötbädden på Babyproffsen.. Hoppas jag rycker upp mej sen så nåt av det VIKTIGA blir gjort :P

Igår natt sov ju Siddis med farmor & kusin Nea i husvagnen å de var poppis kan ja lova!
Dom hade hålle igång till halv 11 å sen hade båda slocknat å sove som 2 små stockar till 07 :)
När jag skulle hämta henne frågade Cs mamma ifall de var ok att hon hämtade Yris idag med på dagis så hon kunde låta henne följa med å hämta Nea på hennes dagis sen eftersom Nea vare med på Siddis dagis. Fattar inte hur hon ens orkade komma på tanken att ha dom båda idag igen, men de e ju inte mitt bekymmer :P haha



brudarna för ½ år sen...



Nu skaja nog duscha tror ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0