dah

hade skrive från mobilen men de verkar inte komme upp..
jaja, jag sitter i soffan o är hungrig :P
ont i ryggen som ett as har jag också, önskar man hade ett badkar! ♥

idag är det 3 månader till BF, men det kommer ske tidigare än så, believe me!
tänk, HELA juni, HELA juli och HELA augusti... nä, never!
jag dör isf, de går inte! :( :( :(


nä, undrar om ja ska hyra nån film ikväll o tvinga chrille å titta med mej..
har vare såååå sugen på storm of the century nu i flera dar (veckor?) men jag tror inte c vill se den så jag måste hyra den i smyg och sen bara trolla fram den när han minst anar det för att ens ha en chans att få sällskap isf tror jag :P minns att jag såg den hemma hos (lill-)malin i typ 8an el nåt, och den va sååå bra! iaf som jag minns den... ;)

här får ni lyckliga 3 filmtips av mej förresten:

cube (1an & 2an, ICKE 3an..)
Repo! the genetic opera
hedwig and the angry inch






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0