dagens



Alltså gud vad man klagar, man blir aldrig nöjd!
Nu har jag lust å grina för ja blir så deprimerad av vädret, men förra veckan när de va supervärme & sol så höll ja på och DÖ av värmeslag och fetfötter! Usch vad irriterande!!!
Idag har jag vare på MVC o sen åkte jag o mamma en sväng till Birsta o kolla presenter till Yris.
De står still i huve för mej, jag vet ju en miljard saker som hon sagt at hon önskar sej men när man väl e där å SKA handla så står de helt still! Så surt..
Vart iaf ett spel, pärlor, prinsesstrosor och nagellack & armband. Det är iaf en början, får se om det klickar till vad mer damen nämnt ikväll lagom tills affärerna stänger.. brukar va så! :P
Ska köpa krokar till hallen på Ikea så då kanske man kunde köpt sånt där ritstafli där på samma gång, visst finns det såna där?? Tror faktiskt Yris skulle gilla ett sånt. Och klädhängare, en sån där som står på golvet... vet att de finns på Åhlens men Ikea borde väl också ha såna..?? Jaja, har ju några dar kvar innan hon fyller, som tur är!

Nu skaja banne mej beställa en belly bandit så det är gjort å så jag har en direkt när bebisen e ute!!!
En rolig notis, för er andra alltså, nu väger jag hela TJUGO kilo mera än min normala vikt!!!!!!!
Har gått upp 13 kilo hittils sen +et, så jag låg betydligt "illa" till redan innan... De blir hårt till hösten, men fan ska veta att jag LÄNGTAR tills ja får komma igång! De ska bli helt jävla ljuuuvligt att kunna röra sej "normalt", även om ja kommer va fet o tung så kommer jag ju förhoppningsvis åtminstone inte ha den här jävla värken i ryggen & svanken, och dessa jävla klumpfötter.......... :( Så då blire powerwalks varje dag, hellst dygnet runt :P
I min belly bandit ;)

*längtar*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0