åååååååååh



jag vill ha ut bebisen nuuuu!
jag längtar sååå galet mycke!!! hur ser du ut? vad ska du heta? kommer du va en kopia av storasyrran? ♥

trodde jag skulle va sjukt nervös inför en till förlossning med tanke på hur sjukt ont det faktiskt gör, men de e faktiskt precis tvärtom! jag ser fram emot den massor! bortsett från att ligga å bresa framför främlingar o svettas & kvida så längtar jag efter att värkarna ska sätta igång så man vet att det är nära.... gud vad spännande!!! :)
den här gången ska jag inte glömma nån viktighet, ska packa bbväskan i gooood tid å vara väl förberedd.
det som stör mej rätt mycke dock är att jag planerat ända sen sist att jag skulle ha med mej kronans smultronsaft precis som jag hade förra gången, men nu har dom ju slutat sälja den dom dumma j***arna :( :( :(
jag vet inte hur många liter ja drack av den sist, hade med oss 2 stora flaskor oblandad till BB iaf och dom gick åt kan ja lova.... ljuvligaste saften ever! å är de nån som minns kronans kiwisaft?? herregud, VARFÖR sluta med nåt så gudomligt?!?!?!?! puckon!
vet inte alls vad jag ska skaffa mej för substitut...? pucko är ju godast kall å så många liter som jag vill ha så kommer de inte på långa vägar få plats i nån av förlossningens/bb's kylskåp :P

jag vet inte vad jag ska skriva mera nu... :P
blir en kisspaus å en systercheck nu, sen tror jag att marabou mintchokladkrokant ligger bra till......
sen kl 4 börjar ju nedräkningen tills ja får hem å sova :)
ska bli underbart!!!!
yris ska hämtas av c's mamma och sen sova där i deras husvagn med kusinen, ja tror hon e rätt taggad... ;)
skönt o slippa ha en tid å passa för å hämta henne på dagis, jag ska ligga i sängen ända till onsdag morgon tror jag! gonatt :)



Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Åh jag tycker också det är spännande! :D

Du måste höra av dig när bebis har kommit :)

2011-06-28 @ 10:09:27
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Rikke

Oooh va skönt att du känner så där!!!!:)

Uderbart!

de är inte lång tid kvar tills lillebror tittar ut!:)

2011-06-29 @ 12:57:49
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0