sista jobbdagen...


..på vääääääldigt länge.. det har jag gjort idag!!!
Nu e jag ledig på obestämd tid, de känns spännande.... ;) Får se hur de känns om en vecka el 4 månader.. kanske klättrar jag på väggarna a'la Haggan.. :P haha

Igår fyllde som sagt Yris 4 år och de finns ett ord som kan sammanfatta MIN upplevelse av hennes dag:
S T R E S S
Fy helvete vilken puls jag hade HELA dan, och panik.. Å denna VIDRIGA värme, jag fattar inte hur jag ska överleva denna sommar ärligt talat!? Jag vart skitbesviken när jag såg att de skulle va grått o regn på Siddis födelsedag, men så varmt som det var TROTS det får mig att rysa av blotta tanken på hur varmt (HETT) det skulle varit om solen dessutom lyst som tidigare i veckan?!?!?!?  urk..
Vi hade ju planerat att va ute vid grillplatsen nedanför oss men de vart så att vi blev inne hos oss iställe. Alla fönstren var öppna, ändå rann svetten från morgon till kväll! Sånt e så jävla hemskt, man får ju sån panik när man inte kan styra det och göra NÅT alls, de e ju inte så att jag hade kunna klive in i duschen några ggr i timmen för de hjälper inget alls! Jag hinner bara kliva ur den å knappt dra på mig trosorna förrän jag svettas igen!!!!
Ursäkta klagandet, men när de gäller värme & svettningar nu å 8 veckor framöver så för fan håll käften allehopa! INGEN svettas å lider ens i närheten så mycke som jag gör!!!!!! Jag garanterar det!!!

***
En liten kom ihåg till mig själv (å andra som kan tänkas få för sej å åka på Max i sommar)
Förbered er med matsäck å dryck å AC i bilen om ni tänkte ta driven, fick nämligen vänta närmare 45 min på den s.k SNABBmaten sist!!! Blodsockernivå = NOLL Humöret = AGGRESSIV....
***

NU sitter jag hemma helt själv i köket å njuter av tystnaden. Nyduschad (och ännu osvettig, peppar peppar...) medans Chrille & Yris är uppe på Norra Berget å ser Robin Hood i regnet.
Jag tyckte faktiskt lite synd om honom när dom drog iväg, de började regna ca 5 minuter efteråt... men men, han hade som tur va lite regnkläder & fika med så de går säkert bra :)


GUD vad jag längtar tills jag får åka in o föda barn nu, om ni bara visste!!!!!!
Idag är det på dagen 2 månader kvar till BF...


***





alltså.... den där tjejen hade fått såååå många elaka kommentarer om sin mage efter födseln.
vad är det med folk?! hon har för fan haft TRE små MÄNNISKOR inuti sig, de vore fan onaturligt om hon INTE fick bristningar då?!?! och storleksmässigt har den ju gått tillbaka sjukt mycke på 3 månader, el är de bara jag som tycker det? jag är personligen livrädd för å få bristningar, men samtidigt så känner jag att är det NÅT som ska få "förstöra" min kropp så är det just bristningar! typ ALLT annat kan man ju fixa, men får man bristningar så är det ju mer el mindre det enda beviset man har kvar kroppsligt att man faktiskt vare gravid och fått den absolut finaste, underbaraste och vackraste presenten NÅGONSIN, el hur?
det är ju säkerligen skitjobbigt när man ska visa sej i bikini osv, MEN det är fan inget å skämmas över! å inget man ska behöva bli retad å trackad för!
blir så förbannad när jag läser folks elaka jävla kommentarer... kolla här t.ex

There's nothing more disgusting than a post-pregnancy belly. Some women are very fortunate and their skin snaps back into the original shape but the majority end up like this. Gross!

och en annan dum karl hade skrive att hon antagligen var en annons för å skrämma tonåringar från o ha sex!
dumma.jävla.idioter!
*
Nä nu skaja lägga mig i soffan me bena upp å läsa min nya bok..
wiii!









Kommentarer
Postat av: Linga

shit sådär kommer jag också bli för ja är nästa lika stor som henne nu :s brisningarna har jag börjat acceptera, har över precis hela magen nu..men nu är min rädsla över att få slapp hud som bara hänger..

men då kan man fläkta sej med sin slappa hud nu när det är varmt under sommaren:p haha

nä men förstår inte varför nån får elaka kommentarer för att man ser ut som man gör efter en graviditet det är helt sjukt :s

2011-07-04 @ 08:16:40
URL: http://lingah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0