optimisten mia...


Trööööött!!! Usch så trött jag är!!!
Chrille kör sin sista vecka nu innan 3 veckors semester, härligt!!!
De e dock skiiiiitjobbigt å va hemma med Yris själv hela veckorna för jag har noll ork och när det dessutom är sånt här väder så blir man ju till råga på allt på hemskt humör... :/ Jag har ständigt skuldkänslor för att ja inte GÖR saker med henne, men ja orkar bara inte å jag intalar mej själv att så fort bebisen är ute och jag kan röra mig minsta lilla så skaja bli supermamma å göra massa kul saker med henne!!  Hela tiden & jämt! Vet att de kommer va skitsvårt å leva upp till, men de e ju nåt å sträva efter iaf och det skaja VERKLIGEN göra!!!
Idag är det 39 dar kvar till BF, men jag hoppas såååå innerligt att den vill komma lite tidigare än så...

Tror jag ska hänga tvätten när den e klar strax å sen ta på Yris galonisarna å åka bort till Skönsmon så hon får kolla in stand-in-dagiset å förhoppningsvis få höra dom magiska orden "mamma, jag vill prova att vara där några dar" :P

Jag gnäller när det är varmt & soligt för då svettas ja som en gris, men lik förbannat måste ja gnälla lite nu med när det är sånt här väder för faaaaaaan vad jag hatar när det är såhär grått ute!!! Blä..



Kommentarer
Postat av: Kattis

vänta du bara tills du har Siddis och en bebis att ta hand om. då får Sidney dessutom bara vara 15h i veckan på dagis... och man sover på tok för lite dessutom. Men om två år är det värt de ;)

2011-07-25 @ 22:58:15
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0