oh my fucking god vad fet jag är nu! Idag ...

imag0746_1311981 (MMS)

oh my fucking god vad fet jag är nu! Idag har jag blive kallad tjockis, "bra stor" (...) och svullo! Kuljul.. Har vandrat heeela dan idag, knappt haft nå problem alls med ont o sånt, nästan störigt... :P dock har jag sjuuuukt ont i fötterna men de spelar ingen roll för dom föder man inte barn med. Jag vill ha ooont nu! På RIKTIGT, äkta "nu-är-de-dax-for-real-ont"!!! :/ Har packat förlossningsväskan ikväll så nu ÄR de faktiskt tid å komma, bebben! Jag & storasyrran din orkar inte vänta mera nu!!! Och dessutom har Chrille semester nu, de är liksom time nu! ;)


Kommentarer
Postat av: Muchis

Vänta lite till iaf, du vill väl inte att h*n ska ligga i kuvös när den kommer. Du vill väl kunna pussa på den och hålla den? Syster fick sin pojke i förrgår i v 31 å dom får inte hålla honom, bara hålla handen än så länge :/ massa kramar å du har världens finaste mage :)

2011-07-30 @ 08:28:25
Postat av: Mami

Lugn å fin nu! Håll ut åt mindstonde 2 veckor till. Du har en jättefin mage ju! Ja den liknar min faktiskt,hahaha. Men va ska jag skylla på...haha. Kramisar från familyn.

2011-07-31 @ 11:43:39
Postat av: Loootta !

MEn hörru du marina. DU ärr såå fin så ! oh tänk på att du bär ett underverk :)) inte ska du då va orolig för din stl. Du går säkert till dej din lilla loppa ;) kramkram! oh lycka till med förlossningen och början på den lite större familjen !

2011-08-01 @ 16:28:59
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Vad fin du är! :D Lycka till när det är dags!

2011-08-04 @ 14:56:32
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0