lite gladare nu..


Yes, har tage en dusch nu å ska strax börja med middan å sen ska jag & Siddis åka en sväng och kl 18 ska vi till moster Linda på Mary Kay-visning.
Kollade om lönespecen hade komme å de hade den, och den va betydligt trevligare än jag hade trott för en gångs skull! De var inte många arbetade timmar eftersom jag tog semester mer el mindre alla dygnspassen å nån natt i juni, men tack vare den beordrade övertiden så såg den helt ok ut ändå. (ibland ska man ha tur också..)
Och tydligen får jag lite pengar från FK imorgon redan, jag som trodde man fick från dom månaden efter precis som lönen? De va kul, fast de blir ju dumt sen när jag ska börja jobba riktigt igen för då blire ju en månad utan peng alls. Eller..? Tänker jag helt fel då..? Aja, vill hur som helst inte tänka på det NU, så ja släpper det :P

Imorgon verkar det bli middag med Elka & Baby, de ska bli mysigt! ♥
Nä, nu skaja kolla läget i kyl & frys å se vad de kan tänkas bli till middag idag..



bara för den va sååå ful :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0