jag dööör av trötthet!



eftersom jag e dötrött och tokvarm så orkar jag inte tänka så mycke MEN jag känner mig väldigt tvungen att lätta mitt hjärta ang nåt jag retar mej nå fruktansvärt på.......
så here it goes

dagens irritationsobjekt:
folk som till varje pris MÅSTE klä sig som sin musiksmak.
jag är extra immun mot alla "coola" dedikerade hårdrockare.
jag kokar när jag ser en töntig hårdrockare!!!!!!!!!!!
vafan, de e väl sååå mycke mer hårdrock o klä sig "normalt" å bara va sig själv?!

jag vart alldeles varm & glad inombords när jag såg metallicakonserten i söndags, james är så jääääkla mycke hårdare än alla långhåriga piercade "jag-vägrar-tvätta-håret-för-jag-är-sååå-hård"-töntar här i världen!




svarta kläder & lite tatueringar.
that's it.
VARFÖR trilskas ni med å ha skitigt långt hår? dödskallar? nitar? band-tröjor VARJE dag?
jag säger inget om man har en bandtröja nångång ibland, men när de liksom inte GÅR att gå utanför dörren utan att de måste skrikas ut vilken musiksmak man gillar, då äre fan bara störigt!!!
gaaaah


självklart finns det andra störiga typer jag retar mej på.. t.ex alla dessa små tuperade tokio hotel-14isar som med all säkerhet ställer klockan på 05 varje morgon för å hinna kirra hår, smink å rätta looken.. dock ser dom åtminstone duschade & fräscha ut.. men orka?!?!
å behöver ja säga mer än backslick.. uppvikta chinos i nån klatchig färg.. seglarskor.. kanske en liten scarf..
JAAA; jag fattar, du gillar Oskar Linnros och Hoffmaestro, bra. Hejdå.



Kommentarer
Postat av: Morsan

Hahaha, lugn å fin nu! Du glömde dom som ALLTID har tights,hehe. Kan du förlåta mig? :-D

2011-07-13 @ 11:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0