ja, nuså!!!


Har sagt de länge, men NU är de äntligen gjort!
Klart å betalt!
Min kära belly bandit e beställd :D :D :D
Nu tror jag inte jag har nåt å hetsa över what so ever, tror faktiskt alla sk "måsten" är kirrade.
Ljuvligt känns det :)

Å gaaalet mätt i magen e jag också, har vare på O'Learys med Elin & Sandra å där blir man aldrig besviken, det är oförskämt gott... hua ;)
Tack för en jättemysig kväll, tjejer! ♥
Och tack Haggan med familj för att ja får komma å låta Yris leka av sig hos er då o då, det är GULD värt ska ni veta! NI är guld värda! ♥

Imorrn skaja till MVC igen och träffa MIN barnmorska, de blir bra det! Sist hade han semester så ja fick en annan, väldans besviken efter det besöket men man blir ju riktit bortskämd när man bara träffat så underbara människor som Micke & Ludmila dom senaste månaderna.. Dom bästa!
Yris får va med mamma under tiden, de blir nog bra det :)


Nu skaja gå å se om Chrilledarling är vaken än el om han la igen när jag gick å satte mej här..
Usch vad jag är kär i den gamle tjurskallen..... ;) ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0