gaggig!!!


Nu har jag vare en sväng till bm och allt såg alldeles super ut, härligt!
H*n är fixerad också, huve ner så nu behöver man inte oroa sej för att den får för sej å komma med fel ände först :P
Blev undersökt av lilla Dr Sidney häromdan och hon konstaterade, efter noggrant ha bläddrat i sitt lilla läkarblock, att BF är den 1a augusti så jag hoppas hon har rätt ;)

Systers telefon hade visst lagt ner förra veckan el nåt så nu e jag hemma en sväng o äter en macka och hämtar min gamla LG som hon ska få ta iställe. Hade alldeles glömt bort den, den ligger ju som ny i kartongen å allt, MED laddare... Annars har vi ju ca 1 miljon mobiler som bara ligger, men ALLA är trasiga eller saknar en fungerande laddare.
Nä, nu skaja pula i mej mackan å åka till mamma :)
Bye



Kommentarer
Postat av: Michis

Du e så jäkla söt unge... Inte konstigt att man blir så kär i Siddan då hon har dig som mamma... Å bebbe nummer 2 kommer också bli lika underbar... Det är sjukt härligt med semester men ja ville inte riktigt gå där ifrån i morse :) Söta L :) Ja kommer tvinga in mig som timmis lite då å då :) Så de behöver ni inte va orolig för :) Fick så himla fint kort så jag blev alldeles tårögd när jag läste det :)

Vi måste träffas snart, orkar du inte ta dig utanför dörren så får jag väl lov å bryta in mig i lägenheten ;)

Massa kramisar till er allihopa :)

2011-07-27 @ 16:19:39
URL: http://michaelamahler.blogg.se/
Postat av: linga

vet inte om man se när jag kommenterar tillbaka så jag skriver här istället..såg nu att du ska ha första augusti ..det är snart :D gud vad roligt..antar att du itne vet könet än :p kram

2011-07-29 @ 17:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0