åååh nej!!!

 

titta!

Usch vad less jag vart när jag såg att dom ändrat lördagsvädret från strålande sol o 23grader till DETTA!!!

Det är ju Nickelodeon-dagen å allt!

Jaja, morgondagen ser ju iaf mer lovande ut än sist ja kollade så ja tror jag & Yris satsar på en tripp till mormor&morfar i stugan imorgon. De återstår å se vart solen håller hus när jag slår upp ögonen imorgon bitti...

 

 

Annars då? Jag tvättar jeans åt Chrille som är å mekar med sin lilla blå.. OM han får till den så ska han ta med Yris på folkaträff imorgon kväll å det innebär egentid för moi :) Loveli! Så nu håller ja tummarna att den lilla jäveln går å laga....... hehe.. (den dog oanmält förra veckan när han va ute å körde)

Jag har äte upp allt i min godispåse som jag hållt på oväntat länge för å vara jag, så nu äre slut å jag e full & äcklad av mej själv. Jag fattar inte varför jag inte kan äta så det är gott bara, utan att jag ALLTID måste pula i mig tills jag blir äcklad?! Varför inte bara sluta i tid?!??!?! Gaaah!!!

Imorrn, om det blir sådär soligt som rapporten visar, så skaja nog åka å köpa mej lite alkoholfritt bubbel å njuta av på balkongen på kvällen å kanske hyra mej en film.. de låter najs tycker jag :)

Å inte glömma jordgubbar, fyfan vad gott de är!!! :D

 

Gokväll

 

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0