ut med julen..



Nu har Chrille precis packat ner julgranen i en plastsäck å hivat ut den!
De va på tiden, för usch vad den barrade......

Sidney har fått leka av sej idag med kusin Nea, och de va populärt... ;)
Åt middag där med dom, pizza.nu är en väldigt bra uppfinning faktiskt.. ;) De blidde dock inte pizza för min del, otroligt men sant! Slog till på en falafeltallrik me pommes idag.. Otippat!

Nu ska vi strax sätta oss i soffan alla 3 o äta varsin chokladboll som Siddis gjort idag..
Sen SKA barnet fasiken i mej sova! ;)



Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR Pluras version av Det Hon Vill Ha!
Love love LOVE it!
Det är så konstigt bara, jag kan lyssna på den om å om igen men ändå blir ja ledsen varje gång för jag har så hemska minnen av mej själv till just den låten.
Risken att just DU som är inblandad läser detta är mer el mindre minimal, men OM du nu skulle göra det så vill jag att du ska veta att jag fortf tänker på det och på hur fruktansvärt illa jag betedde mej.
Usch, vissa saker önskar man att man kunde göra ogjort..
Förlåt mig



Ha en trevlig lördag alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0