igår..


Igår kväll var jag o Chrille in på Råckståck på stadshuset och jag måste säga att kvällens höjdpunkt, el aha-upplevelse rättare sagt, var när jag spanade bort mot baren och ser en halvfet karl me illasittande svarta jeans, svart skjorta och svart gammal (ful) skinnjacka uppdragen till max.
Än så länge låter de ju lite som en vanlig gammal halvskabbig hårdrockare, MEN!
Människan hade den fulaste jävla masken på sej med endast två småååå hål för ögonen och en, håll i er nu, dragkedja för munnen! Masken, som var gjord av typ läder och hade "häftiga"(?) stygn över hela skallen, var alltså nerstoppad prydligt i den uppdragna skinnjackan och det såg fan i mej inte klokt ut
! Där stod "den" vid baren och spejjade liksom, och varje gång "den" skulle dricka öl så fick han liksom "unzip" dragkedjan och suga i sej och direkt efteråt stängdes den.
Jag trodde ja skulle DÖ, han va så jäääääääääävla ful så ja kunde inte sluta glo!!!
Eftersom jag trots allt har lite hyffs i kroppen så kunde ja inte förmå mej att fota den eftersom jag inte såg vart fan han hade blicken i dom där små läderhålen.. Men gud så jag hade vela visa er hur den såg ut!!!!!!

HAHAHAHAHAHAHA




alltså, jag tror den sista va mest lik gårdagens herre..
han hade även tuffa röda stygn bak på sin..

så nu vet jag vad jag ska införskaffa tills nästa gång man ska ut, så man kan göra sej lite extra fin ;P
LOL



Slutligen, imperial state electric var mycke bättre än vad vi båda trott så de va ju kul :)


Nu ska jag ta o se på ett avsnitt gossip girl, sen ska vi till mormor å morfar o äta pizza.. Fast jag tror ja slår till på nå annat idag faktiskt för pizza känns inte alls så lockande.. konstigt nog!
Kanske falafeltallrik el en sallad.. hmm..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0