årets första dag!


God fortsättning!


Nu är de fan 2011, Chrilles å mitt 6e år och Yris 4e..
De e galet!!!

Har precis betalat räkningarna, som vanligt i sista minuten.. ja, faktiskt lite senare än sista minuten men de gör nog inget... ;)
Hittade dock inte dagisräkningen, tv&interneträkningen och elen.. Så de e väl bara å vänta på en påminnelse, rätt irriterande men de e Chrilles fel. På nåt sätt äre säkert det.

Vi har bestämt att vi ska åka utomlands över jul nästa år, och de ska vi FAN I MIG se till å göra också!!!!!!
Allehopa! Frågan e ju bara vart, men de är ju inte direkt en aktuell fråga just nu känns de som.. :P

Idag har vi vare å grattat min pappa som fyllde 51, å därefter åkte vi ut till Peder & Sanna på Alnö och fick en sjuuuukt god middag som P svängde ihop lite i sista sekund. Vilken mästerkock!
Sen åkte vi o hyrde film, el jag fick förtroendet å kuta in medan C väntade me en sovandes Yris i bilen.
De blev I Love You Philip Morris! som var helt ok, men inte alls som ja väntat mej..
Sevärd, men ingen fullpott..
Nu sitter C som vanligt o pillar å petar på tvdosan o ställer in massa saker på ps3an å tvn.
Jag har blivit brädad av en tv.
En tv tog min plats.
Jag känner mej rätt billig..
Nån som är intresserad av en 52"are som e klart underskattad av en viss C...????


Nä jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mera nu, jag e värdelös på å blogga!
Ska försöka skärpa mej. Är ju faktiskt kul å kunna gå tillbaka o se vad man gjort, kännt & tänkt... Men då krävs ju som sagt motivation o rutin på de hela... inte min grej alls här i livet..


Ska nog slå på lite gossip girl nu tror ja, vart väldigt överraskaad av den serien.. ;)
Men fortf är Secret Diary of a Callgirl favvisen... Och guess what? Säsong 4 drar igång nu i januari!!!! HAAAAAPPY!!!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0