wiiiii! Idag har vi vare på junibacken o h...

imag0337_1298753 (MMS)

wiiiii! Idag har vi vare på junibacken o haft en underbar dag hela familjen som avslutades med att jag fick kuta in en sväng på Zara o avnjuta barnavdelningen där *loveit* dock har jag så sjukt spänd mage att ja tror ja DÖR snart för de e såååå obehagligt o jobbigt :( de sabbar en hel del.. men i de stora hela har vi de underbart :) imorrn åker vi hemåt igen tidigt i ottan för vi hade mer el mindre glömt att yris kusin nea har 4årsparty imorgon mitt på dan å de vill icke våran lilla virvel missa...... då blire bannor!!! :P och just det, apropå nåt helt annat, ÄNTLIGEN gick rätt artist vidare direkt på mello! Plötsligt hände det... ;) SNYGG-NICKE BORG NU VINNER DU RUBBET FFS! heja heja heja.......


Kommentarer
Postat av: Michis

för ovanlighetens skull håller jag med dig (om Nicke Borg alltså) :)

2011-02-27 @ 14:56:16
URL: http://michaelamahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0