simon & thomas.. uäääk!



Jahapp, nu sitter mina småbögiga pojkvänner å glor på simon & thomas och är helt inne i programmet!
Så fort ja säger nåt, el nån av dom måste kommentera nåt, så PAUSAR dom programmet!!! De e sjukt..
Huvva..


Imorrn skaja jobba och på fredag skaja shoppa byxor till min lilla brall-sabotör med Haggan, om hon inte ångrat sej vill säga..?
Dessutom.... trumvirvel... så är det min & Cs ♥6årsdag♥ då!
Ska se om vi får nån barnvakt, e ju som alltid ute i sista sekunden.. isf ska vi nog gå ut å äta, gå på bio el göra nåt annat originellt :P
Annars blire nog en vanlig fredag kväll hemma med Yris, dvs Lets Dance o fredagsmys deluxe.. ;)

Nu skaja gå o lägga mej i sängen o kolla på min absoluta favvoserie och sen skaja zzzzova så jävla gott heeeela natten och jäklar vad ja längtar! :D

Ha en fortsatt trevlig onsdag kväll ni andra som orkar hålla er vakna!






Kommentarer
Postat av: Michis

Roligt. Jag hänger jätte gärna på, skulle behöva shoppa nått åt mig själv. Kommer alla barnen med? För mitt måste iaf med så då får ni träffa the monster i såna fall haha

2011-02-24 @ 11:19:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra K

Du vet att jag så klart hade varit barnvakt om jag vart i Sundsvall :)

2011-02-24 @ 15:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0