seeeg



Guuud vad trött jag är!
Efter vaken nätter e man inte riktit som man ska.. :/
Jaja, snart dax o börja me middan, tror de blir spaghetti & köttfärssås idag.. Yummie ;)

Har väntat i en hel evighet på att Secret Diary Of A Callgirl ska sätta igång med säsong 4, och nu ÄNTLIGEN har första avsnittet kommit! Im haaaaappy! Så det ska jag minsann glo på ikväll, wii!
Frustrerande bara att dom e typ 20 min långa bara... Men de e 20 minuters lycka :D

Sitter o kollar på Top Model nu, ingen aning om säsong, men de e en tjej där som e såå lik en gammal klasskompis till mej, riktit lik alltså.. Extremt lik! :)
De e svårt å hålla isär vilket TM man kollar på eftersom dom verkar sända typ 3 st samtidigt, men jag tror jag håller på McKey (Ullis-look-a-liken)
SÅ vacker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0