..o här sitter mina hjärtan o spanar på ba...

imag0317_1298370 (MMS)

..o här sitter mina hjärtan o spanar på barnprogram om elefanter.. sitta i soffan är visst överskattat.... idag fyller min mormor år, och svärmor.. grattis till dom :D idag känner jag för att ligga i soffan o kolla på Secret diary of a callgirl hela daaan, de vore ljuvligt! Dock ser de mörkt ut eftersom ja måste vänta ut varje avsnitt ett o ett.. :( I-landsproblem or what?! Längtar tills true blood kör igång igen...... För övrigt e jag lite småless och irriterad, men de e inget jag kan göra nåt åt så de e väl bäst att försöka skjuta de åt sidan. Och, avslutningsvis, jag är så sjukt jävla spyless på denna förbannade skiiiiiiitvinter!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0