frukt e gott :)



Nu har jag precis gjort i ordning fruktsallad till kvällens Let's Dance (Yris höjdpunkt) och nu har Chrille äran att få duscha det lilla livet.
Imorgon vankas det bio med Sandra & Tuvisen, fast det har vi inte avslöjat för Yris än..... ;)
Hon vet bara att det kommer hända nåt kul emorrn...
Så kl 15 sitter vi redo på rad 15 med 3d-brillor o e laddade till tänderna för TRASSEL!!! :)
(mest jag, jag har längtat galet mycke sen typ oktober)

Fruktsallad är bra gott ändå, synd bara att man e så jävla lat!
Först ska man kånka hem KILOVIS med frukt, ja, nästan iaf,  och sen ska det skalas och tärnas och sist, det allra viktigaste, så ska ju apelsiner&clementiner pressas över det hela och då fåre inte gå snett!!! För jag äcklas av fruktkött nämligen.... hua! Fast bara citrusfruktkött :D


Nä nu skaja sätta mej i soffan och njuuuta av min fredagsbilaga innan showen börjar ;)
I love fridays!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0