familjen seg var såklart sena till luciafi...

imag1415-1 (MMS)

familjen seg var såklart sena till luciafirandet på dagis, ja blir så LESS på mig själv!!! :( tack o lov hann siddis åtminstone sjunga & va med på dom 3 sista låtarna. Nästa år, då jävlar... mitt nyårslöfte blir o lära mig va i tid!!!! Igår va Vince o fick sina första sprutor, de gick super! Inte en tår, bara några förvånade små ynkliga gnäll. Sen kom givetvis febern som på beställning framåt kvällen, men konstigt nog va han pa bättre humör än nånsin! Tokvarm, men som en kvittrande solstråle! :) Somnade senare än vanligt, men vad gjorde de? Vi satt i soffan o kollade på musikhjälpen mitt i natten, de va riktigt mysigt! Fick väcka honom imorse kvart över 7 o då var han feberfri, tack o lov :) Nu vill ja bara säga till er som läser, slå på p3!!! Om de e nångång ni kan välja bort reklamradio så är de väl den här enda veckan pa året då de verkligen är VÄRT det!? Och sen är de ju massa musik o happenings o gäster... Do it! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0