idag..


Idag har jag å Siddis vare i Birsta mest hela dan, vandrat å vandrat å vandrat...
Chrille kom ut direkt efter jobbet och då fick jag ett sminkbord av honom, de va väl snällt! :)
Det som jag spanat på skitlänge på Ikea men tyckt vare för dyrt och kanske liiiiite för långt.. Men nu vare nersatt så jag fick det om ja ville eller det nya dom fått in som e lite mindre för samma pris.. De vart det som var i högglans till sist, de lååånga alltså.. Men de kommer bli jättebra ändå, för de e inte FÖR långt.. bara väldans långt :D

Sen åkte vi hem å Siddis hann precis se slutet på True Talent eftersom vi e sega familjen å va på Ikea till sista sekund å sen skulle stuva om i bilen för å få plats me långlådorna.
När damen slocknat kom Peder & Sanna hit å spelade lite Buzz & Tv Show King, mysigt :)
Nu ska vi hoppa ner i sängen, imorrn äre dagistime kl 9 å då ska vi icke ringa å säga att vi blir sena... som igår.. :P

Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0