ensam



Siddis sover breve i soffan, o Chrille är ute på Alnö hos Peder & Co och kollar på film.
Själv surfar jag å drömmer om klääääääder ;)

Hittade en massa fint som ja vill ha till Siddis, men de e ju faktiskt LEK-kläder hon behöver, inte fina små damkläder :P Men de finns galet mycke fint till henne... de kliar i fingrarna....




Idag skulle farmor fyllt år, älskade fina ♥ farmor ♥
Var upp till Ö-vik igår och köpte ett badkar så på vägen tillbaka svängde vi förbi graven och Siddis fick se hur det såg ut. Hon har vare jättenyfiken!!! ♥
Idag har vi vare in en sväng på stan o kollat på paraden och semifinalerna, sen gick vi bort på Barista för Yris vart akut pannkakssugen... :P
Själv åt vi veg.korvstroganoff & ris när vi kom hem medan Yris glodde på Fem myror är fler än... (fattar inte att hon tycker det är så bra!?! Det ÄR ett bra program, visst, men jag orkar bara inte med Magnus & Brasse! Guuuuud vilka överspelade töntar! Och jaaa, jag vet att barn gillar sånt, men personligen spyr ja på dom.. MEN, det ÄR de facto ett fruktansvärt bra barnprogram. Så de e ju roligt att hon gillar det eftersom man lär sej en jäkla massa braigt!!)


Usch vad rastlös jag känner mej, känner för å dricka en massa mjölk el nåt men jag ska inte gå i fällan för jag är väl medveten om att dricker jag så bara ETT glas nu så kommer det betyda ca 5-6 nattliga vandringar upp på toa istället för "bara 3-4...
Men snart så.. kanske... hoppas hoppas!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0