natt nr 2


Gud, jag sitter o har liksom fastnat på flashback av alla ställen nu, läser om folks spekulationer angående tortyrhuset nere i Vrangelsro, Halmstad.
De va så komiskt, förra veckan såg jag nån rubrik i förbifarten om det där åsså sen i fredags åkte vi förbi Chrilles chef för o hämta lite grejer o då var hans fru mer el mindre galen efter att ha läst om det där huset i aftonbladet. Hon var mest faschinerad över juicetetrorna med slangar i... Haha, och ju mer hon pratade om det ju "roligare" blev det för hon kunde inte släppa just DEN delen!
Fast de e ju bara så vidrigt, men jag tycker nog inte juicen var värst.. Bara det att det handlar om ett öde hus, som ser fallfärdigt ut, med en DOLD lucka ner till källaren som är inredd med typ ALLT en pervo kan drömma om. Och det är SUNKIGT. Skitigt. ÄCKLIGT. Vuxenskitblöjor, handbojor, jord, ingen el.... bara mörker! Hua...

http://img813.imageshack.us/g/2iudbhj.jpg/

De första jag tänkte var att allt e för "perfekt", det kändes som att nån kanske hade riggat allt för att spela in sin egen skräckfilm el nåt, lite blair witch fast sjukare..?
Men sen börjar man ju tänka på att de faktiskt KAN vara på riktit, människor kan ju fan ha blive kidnappade dit och utsatta för dom mest sjuka & vidriga sakerna.. Usch, jag ryser!
Det är liksom för perfekt.. det ligger perfekt till för sånt, skulle jag va våldsman o va extremt vriden så skulle jag inte ta mina offer till ett sånt där ställe för de e ett sånt ställe man liksom RÄKNAR med att det ska hända sånt här på.. eller?? Hmm.. fast å andra sidan, de e ju klockrent på så sätt att det är öde, tyst, mörkt....
Gaaah, jag blir galen! Jag vill verkligen veta vad som hänt där!

Hua, nä nu slutar ja skriva om det där o fortsätter läsa om det iställe :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0