Blidde en prommis in till stan idag efter ...

imag0457_1303767 (MMS)

Blidde en prommis in till stan idag efter lunch för mig o yris. Hon e så duktig :) Hon har ju vare supernyfiken på kyrkogården & gravstenarna där så idag tog vi den vägen och det uppskattades!!!! Sen gick vi förbi Westhagen o där hittade mammas flicka en massa svettiga karlar som spelade match.... ja, ni ser ju, första parketts spanande! ;) hehe... oh vad jag hoppas hon blir en sportis! Varken jag el C är ju så speciellt sportiga av oss o ingen av oss är intresserad av fotboll, men jag skulle verkligen bli så innerligt glad om hon började med nån sån där tråkig bollsport! Jag skulle ÄLSKA å stå på läktaren o skjutsa hit o dit.. ärligt :D Nu är jag på jobbet o har vaken natt, kollar på när Viktor diskar o äter godis. Vilken jävla fetto jag är, jag längtar tills nästa vår/sommar, då ska jag kunna ha alla mina VANLIGA kläder, speciellt jeansen.. oh vad underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0