1a natten av 3..


Yes yes, och "redan" har jag avverkat 2 timmar...
Kom till o med 10 min tidigt idag, de e verkligen inte likt mej så Jessica såg riktit fundersam ut när ja kom :P

Eftersom det varit totalt skitväder idag så vart de ingen prommis in till stan o hämta bilen idag som jag hade tänkt mej, fick lite blodad tand igår när de var såå härligt i solen!
Fick skjuts med mamma, de va tur de för de va verkligen BLÖTT ute! Usch! :(

Jag gjorde tabben nu att kolla in på hemnet på lite hus, och fy satan vad sugen man blir!
Hittade ett som ja verkligen vart kär i, på Alnö av alla ställen!
Är lite småkluven över hur 17 vi ska göra nu när de e dax o flytta igen inom nåt år, vi vill ju verkligen att Sidney ska få fortsätta på Enhörningen och börja skolan där borta med sina kompisar, men antingen så e husen därborta skitskabbiga el så är dom svindyra!!! Drömmen vore typ Östermalm/Södermalm, just för närheten till stan och för Siddis skull, men personligen så har jag mitt absoluta drömhusläge vid Åkersvik, dom där gamla trähusen mellan Bergsgatan och tågrälsen, ååååååh vad fint det är där!!!! Jag gillar att de känns lite gammaldags och "tryggt" där med äppelträd, vita staket här o där och vackra TRÄHUS! Myyys! Iofs finns det ju lite sånt borta på nedre Södermalm el vad de heter också, typ Skoltået... SÅÅÅ fint! Som en liten mini-by a'la Madicken :)
Jaja.. hittade som sagt ett jättefint hus på Alnö nyss, mitt "krav" där är dock att man ska kunna åka stadsbuss, el det gäller iofs överallt, jag vill inte att Yris ska behöva åka boschenbuss som går typ 5 ggr om dan bara... ;) Det här huset låg till vänster om Alnöbron och på finfint avstånd från busshållplatsen direkt efter bron, så det va nemas problemas där... suck.. Chrille vill dock ha tegel el sten.. Jag håller lite med förvisso, MEN man har ju alla sina egna drömmar...... min är ett vackert TRÄhus med en mysig liten (el stor såklart, hehe) tomt och mycke LJUS! Skulle bli galen av ett murrigt hem med furu & ek....... hua..

Nä, nu skaja sluta drömma om hus..
Kanske ska surfa lite resor iställe? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0