jahapp




Onsdag idag då, å jag e hemma med Yris.
Det låter kanske hemskt men jag tror faktiskt ja måste ordna så vi får gå upp till heltid på dagis för nu är det precis så timmarna räcker och de skulle va LJUVLIGT att få NÅN timme själv utan att man jobbar...
Nog för att jag älskar henne fruktansvärt mycket, men egentid = MYCKE gladare mamma!!!
Fast i slutändan blir det ju en win-win situation hur som helst, för hon mår faktiskt bra av att va på dagis och sover bättre på kvällarna, trivs bra och får utlopp för sin galna energi. Så, jag ska se om ja får tag i nån sån där blankett..

:)

Ja nu är det inte länge kvar tills C fyller år.. och han vet inget, det är sååå kul!
Är så himla imponerad av mej själv att jag lyckats hålle käft.....
Gud va ja fick bita mej i läppen igår kväll.. hans chef hade sagt nåt skitkul och C hade köpt det rakt av.
LOL! Kan knappt bärga mej tills ja får se hans min!!! Men de blir inte förrän nästa tisdag.......

Nu ska jag vänta ut tvättmaskinen och hänga allt, sen ska vi se om ja lyckas pallra mej iväg å göra nå kul med min lilla prinsessa... De e inte så kallt idag va? Isf kanske vi kunde åkt till Äventyrsparken...... snart är de ju slut på den säsongen.. huah............ brrrr!
Annars skulle vi behövt vare förbi Handelshuset å kollat fleece-set... 

Ha en bra onsdag alla glada!
(och sjuka, t.ex Frida! ;)






Kommentarer
Postat av: Kattis

sånt behöver man ju inte blankett till utan ändrar direkt på internet. OM du inte redan fixat det. :)

2010-09-30 @ 13:16:19
URL: http://kattismedfler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0