BESVIKEN..




på fucking jävla kuk Biteline!

Jag va GALET jävla hungrig och vart helt säker på att jag skulle fixa en LARGE själv, men Chrille totalvägrade å beställde "bara" en large till oss båda!
Jäjä, hetsåt iaf mer än halva med en jävla fart och när jag väl började känna mej mätt börjar ja undersöka ingredienserna.....
Yep, efter att ha huggit tag i första kille som sprang förbi så kom han tillbaka med ett jävligt roligt svar.
Det var INTE en vegitarisk tacopizza.

Kul jul! Panik infann sej på ca ½ mikrosekund.
Nu sitter man bara här hemma å VÄNTAR...
Antingen på att få ont i magen, eller få väldigt BRÅTTOM till toa...
Chrille har inte äte kött på 5 år, och jag har inte ätit det på minst 7 år.
JIPPI

Åh, just det, vet ni vad vi fick för kompensation?
20% på notan!
JÄVLIGT GENERÖST, tusen tack!
Ska tänka på den hackan vi sparade emorrn när vi måste jobba å inte kan springa på toa konstant!
Då kommer det kännas bättre.

Hon som tog vår beställning såg vi inte röken av kan ja tillägga.
Men de e klart, ett "ursäkta mig" är ju inte nåt man bara slänger ur sej till vem som helst...









Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Haha! fasen vad orättvist. vart ska ni åka?



Jo det är bara bra med mig ;) Kram

2010-09-06 @ 16:34:39
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0