wiiiii



Idag var vi å hälsade på på Yris gamla dagis, de va poppis! :)
Hon va väldigt blyg i början, men vem skulle inte va de? Tyvärr va inte så många av kompisarna hon brukade leka med där idag, men det syntes att hon var glad att se dom andra ändå :)
Och favvisfröken, såklart ;)
Christian fick det ärofyllda uppdraget att tala om för hennes nuvarande dagis om läget idag, och det hade gått över förväntan faktiskt! Det var sååå skönt å höra, dom hade inte alls tagit illa upp utan förstod att det helt enkelt var för Siddis bästa.
SÅ! På måndag om en vecka börjar hon där igen,
home sweet home
! :D


Igår sa Yris förresten nåt himla kul, vi stod i köket o jag lagade mat, åsså kom hon från sitt rum å sa
-Mamma, när ska vi flytta?
-Men, vi har ju precis flyttat? Vi trivs ju jättebra här!??
-Jamen, mamma, jag vill faktiskt gå på hälarna ibland!!!

Haha, eftersom vi har grannar under så brukar vi be henne att inte gå på hälarna å stampa så hiiiimla mycke... ;)


Nä, nu ska jag se om ja kan kirra lite kaffe å invänta samtal från Chrille.
Får låna mammas lilla blå i helgen, vilket är GULD värt i denna fruktansvärda nordpolskyla....
Så när han övningskört färdigt me Carro så fiskar han upp oss å skjutsar oss till mamma & pappa.
((har jag sagt hur LJUVLIGT det är att kunna åka i VILKEN bil man vill med vår LJUVLIGA nya bältesstol? ;))
Störigt bara att jag råkade se Barnens Hus reklamblad för nästa vecka där man kan köpa en näst intill identisk stol (samma märke) för mindre än halva priset på torsdag!!! SÅÅÅÅÅ min tur....
Men jag e alldeles för tillfredsställd me våran för att orka bry mej.. egentligen... bara dom här dagarna av frihet har fan vare värt dom där hundralapparna!!! :P

Kaffe var det ja..
sen jobba!

Ha en trevlig fredag alla! :D








Kommentarer
Postat av: Kattis

ska hon byta tillbaka dagis? varför då?

2010-10-22 @ 22:03:17
URL: http://kattismedfler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0