snart


får ja träffa andersson x 2 och ev även en elin!
loveli!

sidney mumsar fiskbullar & potatis och jag är i valet & kvalet om och isf VAD jag ska äta...?
är inge hungrig alls så de e ju bra, men de känns som man kanske mår bättre om man äter NÅT?
jag svettas iaf som en gris, minns inte senast det hände?!
jag måste ha feber, för de här e riktigt jobbigt :(

köpte iaf en ny mobil idag så det betyder att jag var mobilfri i knappt ett dygn.
ett väldigt LÅÅÅÅNGSAMT dygn.
de e sjukt vad mobilberoende man är!!!
dock fattar ja INGENTING av den nya, och det stör mej!
christian får ordna.. de e widgets hit, och appar dit.. usch, jag vill kunna på en gång, inte behöva LÄRA mig! :(




nä, diska & kaffe nu tror ja....



Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja det har ju gått väldigt fort, och vilken tur att ni fick "tillbaka" platsen på dagis =)

Ja Tindra är verkligen överlycklig. Vi brukar läsa en ABC bok på kvällarna, och varje bokstav får hon säga, alltid när vi kommer till S så säger Tindra "Det där är S som i Sidney" =)



Ja det känns verkligen vemodigt att behöva flytta. Men ett rum till Tindra skulle verkligen behövas. Vardagsrummet blir ju våldtaget av alla hennes leksaker :p Så när "rätt" 3'a dyker upp så slår jag till på direkten =)

2010-10-26 @ 11:53:17
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Cicci

Haha ja men eller hur, jag tror att jag skulle sätta Tindra i karantän tills maskarna va borta, Och jag själv skulle ha en sån där steril vit heldräkt med gasmask, ungefär :p Det värsta är ju att nu inbillar man sig att man har mask o löss.



Jag hoppas att det inte finns nå mer mask o löss barn på dagis till veckan och att dom har sanerat eller nåt där, annars får nog Tindra bli en bubble girl på dagis :p haha!

2010-10-28 @ 19:51:16
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0