snart sovdax



Har nästan nyss komme hem från Ica Maxi å är trött som en gnu.
Ska duscha nu tror ja å hoppa ner i sängen.
Imorrn blire jobba heeeeela långa dagen, 8-09 men sen äre HELG när jag går av på freda morgon banne mej!
Då skaja hämta Yris hos Cs föräldrar å införskaffa mina kära fredagsbilagor ♥
Lovade Yris en fika på Waynes när C slutar också.. Mysigt!

Idag stack vi en sväng till Härnösand, jag o S, eftersom vi höll på å gå varann på nerverna här hemma före lunch!
Jag som e segare än kola (både i huve å kroppen, men mest huve) och med UVI, och Siddis me miljarder myror i baken och på-väg-å-bli-sjuk-gnäll.... Men detta till trots hade vi faktiskt det jättetrevligt när vi for iväg!


Jaja, nu skaja bara dricka upp mitt ljuuuvliga mint-the och sen duscha. Som sagt.
Najt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0