panik



Sov alldeles för länge idag känner jag, men å andra sidan så vare himla skönt....
Klev upp å skulle kissa och hann knappt peta på lampkontakten så small de å blixtrade, jag skrek såklart rakt ut.
Jävligt kul, kissa & duscha i mörker, jippi.
Tar nåt å fika först....
Fast då får ja istället nöjet att upptäcka att även kyl&frys beter sej mysko.. ja, för att inte säga att dom e DÖDA.
KUL
EFtersom jag inte fattar nåt av väldigt mycke så tänker ja att jag såklart ringer Chrille.
Yes.. eller inte
För min telefon har även den lagt ner verksamheten.
Vet ni vad det står? "sätt i rätt simkort"
Vaddå RÄTT??! Vad som är rätt & fel simkort avgör väl JAG å inte telen?!?!?!?

Jag har som en liten bonus väldigt ont i halsen också.
VÄLDIGT ont i halsen alltså.
Typ som att struphålet är lika stort som ett knapphålshuve iställe för en fotboll som det brukar.
Ja ni förstår........ ont ont ont.


suck

Kommentarer
Postat av: Kattis

2010-10-24 @ 19:24:53
Postat av: Cicci

Du verkar inte ha haft en särskilt bra dag!



Måste ju berätta en grej, berättade för Tindra idag att Sidney skulle börja på dagiset igen. Hon vart verkligen dö lycklig! Först skulle hon kolla min tunga så den inte va svart, det va den inte :p

Sen hoppade hon upp o ner och tjoade och hade sig, en bra stund. Tillslut utbrast hon "Guuud vad glad jag är mamma, då slipper jag leka med Henrik, Alma och Linnea bara, nu när Emmy har slutat! Nu kan jag leka med Sidney igen!!" Och ett super smile på det :D

2010-10-24 @ 21:03:40
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0