men hua



att vissa människor aldrig ändrar sej.. helt otroligt!!!
det kryper i kroppen av blotta tanken på dej




idag har jag börjat me UVI-piller å de känns redan bättre, tack å lov!
sen på eftermiddagen gick vi o fikade me C och han hittade en superfin jacka som han köpte och sen vare dax för en date med tandläkarn för min del. C & S hängde med för att S skulle få se hur det går till att laga hål.
hon satt som ett ljus å spanade hela tiden! superspännande! ;)
men fan vad det ilade.. hua, tur man bara hade ett!!!

nu sitter vi i soffan o har fredagsmys och kollar på Bratz - Girls Really Rock.. ;)
när yris somnat skaja läsa mina ljuuuuvliga skvallertidningar o kanske ta ett glas vin, loveli friday....








Kommentarer
Postat av: Michis

Gud vad du är söt :) Ja de e väl bara å lägga på hyllan men det är så tråkigt med såna där personer, och jag har ju knappt träffat människan... Men men... Hoppas att allt är bra med dig och att du har blivit bra av tabletterna :) Syns snart. Massa kramar

2010-10-13 @ 19:32:12
URL: http://michaelamahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0