huvva!




Tydligen så går det löss & springmask på Yris nygamla dagis, jag äcklas ihjäl!!!
De har väl gått nångång tidigare, iaf löss, om ja inte minns fel, men tack gode Gud så klarade sej Yris då..
Jag vet inte vad jag gör om hon kommer hem å har nå sånt där..
Antagligen kutar ja väl raka spåret ti Apoteket å shoppar som en galning, men bara tanken på att det KRYPER i huve gör mej illamåande!! För å inte tala om kryp i rumpan..... *hulk...*
OM det skulle hända att hon åker på nåt av dom så kommer Chrille måsta vabba iaf.
Å anlita städfirma & anticimex!

Hujedamej.....


Jaja, om man ska prata om nå roligare då..?
Jag måste lämna igen 2 av 2 brallor ja köpte häromdan för att röven knappt går o stoppa i dom.
Jag fattar inte hur de kunde hända att ja tillät mej å bli såhär, jag har bara TVÅ byxor som passar å det är röven som sabbar för resten. Den e GIGANTISK, det är vidrigt!
Jag vägrar gå o shoppa hem en massa leggings, det är ju som att tillåta sig å svälla!
Nä, tighta som as ska de va!
Man ska LIDA *mouhaaa*
Tråkigt bara att jag skämt bort mej me mina baggyjeans.. jävligt irriterande faktiskt



SUCK...
Mot Birsta då...
lämna igen...
Kolla på skor. Dom sviker iaf aldrig!
De ska mycke till innan fötterna blir så feta att dom inte passar i ett par vanliga pjucks!
Men de e väl bara en tidsfråga innan ja övergår till å bli väsksamlare iställe.. Men då jävlar är det illa!






Kommentarer
Postat av: Rikke

men hurrödu fröken lök!

Hellre former och rumpa än platt och spinkig!

Jag skulle döda för att få lite put på min!



Nu tar du dig i kragen damen och njut av dina fina former och njut av allt gott som finns.

Fan man kan inte leva för att banta och träna... lever gör man ju för alla härligheter som finns...:)



Sen ha du ingen stor röööööööv heller!

Den är alldeles perfekt ju!



2010-11-03 @ 18:49:26
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0