en liten bild bara...




hon är mitt allt!








Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej! Men vad kul =) Ja som jag har fattat det ska barnen gå kvar på grön iaf, eftersom det kommer nya barn som ska in på blå och röd om jag inte minns helt fel. Nu under tiden Tindra har varit borta (Ca. 2 veckor) Så hade tydligen Emmy och en till flicka (kommer inte ihåg vem) bytt dagis, så för Tindra va ju det väldigt tråkigt och snopet idag när hon kom tillbaka och fick veta det.. Ingen fröken sa nåt till mig, men antar ju att Tindra fått veta det. Så det skulle nog vara kul om Sidney kom tillbaka, vet ju att dom lekte mycket med varandra =) Vilket dagis bytte hon till? Allt är bara bra annars, hoppas det är det med er å? =)

2010-10-20 @ 20:37:53
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Cicci

Haha, ja jag kände att jag spårade ur lite där :p



Ja men det tror jag säkert dom skulle kunna göra, för Tindra pratar fortfarande om Sidney o allt bus "flick gänget" höll på med! Och endå, 2 månader är väldigt lång tid för ett litet barn så har det inte funkat hittills, så varför fortsätta men det blir ju en bit att åka. Men det är ju huvudsaken barnet mår bra, det värsta som finns är ju när man verkligen märker att nåt är fel. Och jag tycker Enhörningen är kanon, hade inte kunnat få ett bättre dagis både med personal och barn och jag vill aldrig någonsin byta dagis. Jag kommer nog gråta blod den dagen Skruttan ska börja i skolan och måste lämna dagis :p



Och skulle dom på nya dagiset bli sura eller nåt, så låt dom bli det, 2 månader är ju som sagt lång tid för ett barn och det är ju erat barn det handlar om och ni vet ju ändå bättre än personalen vad som är bäst för Sidney =)

2010-10-20 @ 22:21:53
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0