dax för uppdatering va



Känner mej lite tvungen att uppdatera här nu eftersom jag hade mage att klaga på Rikkes brist på nya inlägg.. ;)
Har klivit av mitt dygnspass för snart 2 timmar sen å åkte då direkt till kommunen för å fylla i ett papper (duktigt att ja kom ihåg!) och sen vart de en snabbis in på bakgården å inhandla en ljuuuvlig ciabatta! Deras är löjligt goda, finns INGEN annanstans i stan man kan köpa så galet goda färska ciabatta som där!!!
Så nu ligger den på diskbänken å väntar på att smöret ska bli liiiite mjukare å bättre att bre.. Snart så! ;)

Längtar massor av efter Yris, fastän vi träffades igår morse så känns det som det var flera dar sen!
Hua vad jag älskar den där lilla tjejen........
15 ska hon hämtas, men ja måste nog ta hem henne före dess... ♥

Nu e jag ledig fram till fredag kväll, men då blire istället 3 vaken nätter på raken så då får ja så jag tål!
Tänkte se till att komma iväg ut till fam Hagman å få se lillprinsen nåt innan dess, och på fredag fm ska jag å Siddis åka till hennes gamla(...) dagis och hälsa på. Hon längtar så ofantligt mycke efter dom! Det gör ont att höra & se hennes uttryck när hon pratar om sina gamla kompisar & fröknar.. Men snart så.......
Lilla gumman, om du bara visste! ;)



Nä, nu skaja slå på lite kaffe och göra i ordning The Macka... ;)
Mmm...

Ha en trevlig måndag, alla! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0