trevlig lördag me elin o seg söndag me siddis..



Idag har jag o Siddis vare inne hela dan o hon har vare så... otrevlig.. :P
Försökte få henne o sova en stund strax efter 3 men hon vägrade, bara gapa & skrek å var allmänt aggressiv :P
Till slut fick ja ner henne i sängen o hon låg någelunda STILLA i 20 min, vilket var vad vi begärde av henne vid den punkten. Lilla stilla o tare LUGNT o kanske till o me somna. De gjorde hon såklart inte, men liiite trevligare vart hon efter den sk vilan iaf :)
Strax kommer pizza hit som vi ska kasta i oss innan vi åker till Cs föräldrar där Siddis ska få leka av sej lite me kusin...

Igår gjorde jag slag i saken iaf och använde min sedan länge införskaffade röda hårfärg
, har ju haft lite beslutsångest om hur jag ska göra... antingen färga de rött o sen bli mörkare o mörkare o stanna vid svartbrun, eller låta nån frisör ljusa upp det liiite till och göra det lite kallare än jag tidigare haft.. mer åt silver än guld, om ni förstår.
Men! De vart inte så alltså, var såååå less på min trista färg igår morse när ja kollade mej i spegeln så jag tog vad jag hade tillgängligt! Resultatet vart ju rött, men eftersom man aldrig kan va nöjd så måste jag ju klaga på den såkallade utväxten. De e snäppet ljusare däruppe än därnere, o de stör mej!!! Får fixa det i veckan...
Ovant är det såklart, men de känns bra i det stora hela :)

Vid 19tiden tog jag o Elin och stegade in på Allstar o va vid det laget extremt hungriga.
Vi beställde alltså förrätt också.
Sen vart de varsin fajita pita, och hur god den än var så är den ändå inte i NÄRHETEN av O'Learys version!
GUUUUUD så vi sörjer O'Learys bortgång....... :(
Mysigt var det iaf, även om de var fullpackat så man fick skrika till varann.....
Efter middan avnjöt vi varsin irish coffee, och vandrade bort till Bishop där vi satt o inte gjorde nåt egentligen mer än drack öl men ändå hade sååååå trevligt :)
Fler såna kvällar, Elka!

Jaja, nu skaja ta och byta om innan pizzakillen plingar på!
Ha en trevlig söndagkväll!


♥ loveu, pappa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0