skospaning......


trodde aldrig jag skulle sitta o titta efter den här sortens skor...
men jag behöver faktiskt varma, feta skor. jag har insett det.
eftersom jag inte hittar mina älskade monki-moonboots så betyder det att jag måste lösa detta... snarast! för de e kallt som FAN om fötterna nu!!!!


jag har spanat runt lite på nätet nu, och jag tror jag hittat mina drömmars vinterskor FINALLY



hoppas jag har vare snäll i år......?
eller kanske tycker tomten att jag får va min egen lyckas smed i år :P
isf borde jag nog slå till direkt innan nån annan hinner köpa slut på dom!
älskar de där lilla rosa, vitt & rosa e sååå fint ihop :) I like!



Kommentarer
Postat av: Cicci

Åhh såna där har jag, dock så har jag lite mer rosa på mina =)

2010-11-24 @ 22:07:08
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Rikke

Isa provade dom där, o va sugen på dom, men va rädd att hon skulle få skavsår baktill.



Du, jag har ångrat mig.... jag vill inte ha mer kyla:-/

Helvettttte va kallt de är!

inte nog med de.... vi har svin kallt inomhus.

Så i dag ska jag leta upp nått nummer till den stressade hyresvärden o säga att vi fryser ihjäl här uppe....jag gruuuvar mig, men måååste ju... för nikkans o Isas skull....



Bamse kram på er

2010-11-29 @ 08:58:18
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Rikke

du kan du fråga din blivande man, kan JAG på körskolan få köpa "lättare" teori böcker?

2010-11-29 @ 08:59:25
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0