sitter på sjukhuset hos lillasyster som su...

100media_imag010 (MMS)

sitter på sjukhuset hos lillasyster som sussar gott under 3 täcken... det är HELVETISKT så kallt de är här! Helt otroligt att dom får ha de såhär? Har laddat datorn med dh och war at Home, o på tv:n är de just nu ljuvliga Big bang Theory så jag står mej nog inatt! Tur jag fick mej en mysig (?) filt i denna köld... Annars skulle jag säkerligen inte överleva natten hur mycke serier o filmer jag än hade att roa mej med.. Linda har iaf ett ca decimeterstort nygjort ärr i det gamla ärret så att säga, bak på nedre delen av ryggen. Hon får smärtstillande, antibiotika och spruta i magen dagligen och är kruttorr i ansiktet och som jag ser det lite svullen om kinderna/halsen också. Hon trivs väl inte direkt ypperligt här som de verkar, men de känns ändå som att hur gärna man än vill få henne utskriven och hemskickad så vore de bättre på sikt och för säkerhets skull att hon får stanna här så länge de bara går! De här sjukhuset känns dock, tråkigt nog, inte ens hälften så engagerat och seriöst som Umeå..... :/ Jaja, nu ska jag fortsätta kolla på sheldon & co och huttra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0