på så fruktansvärt dåligt humör..... På ba...

100media_imag012 (MMS)

på så fruktansvärt dåligt humör..... På bara 2 sek! Börjar dan med o köpa kaffe, betalar för påtår o går o sätter mig. Sen går jag, givetvis utan att ha tage min förbannade påtår, på apoteket där dom inte hade de ja skulle ha. Såklart. Gissa vart närmsta varan fanns? I Ånge! Sen går jag på toys r us där jag lite snabbt ska slå in ett paket på vägen ut... Såhär ser fingerjäveln ut nu! Och blod på både paketet, jackan o kvittot. Plötsligt hatar jag fredagar.......


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch då vännen!! Men i efterhand kan man bara tänka tillbaka på såna dagar och skratta! haha kom ihåg när jag högg av mig halva fingret på toys r us, DET var tider det ;) pusspusss my looove

2010-12-02 @ 23:42:07
Postat av: Cicci

Ja jag blev verkligen supernöjd! :D

Tindra är ju överlycklig varje gång hon tittar på gruppfotot, att hon och Sidney sitter bredvid varandra :p



Sidney va så gullig när vi kom till dagis idag, vi kom när dom skulle klä på sig och gå ut. Men ingen av barnen verkade vilja det, men när Tindra kom blev Sidney så glad så hon sprang direkt in å kissade och sen började hon klä på sig för hon ville snabbt komma ut så hon och Tindra kunde leka =) haha, gullungar!

2010-12-03 @ 10:58:41
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0