ojojoj


jag e impad, jag har alltså lärt mej att blogga från mobilen! detta är stort!!! :D
jaja, nu sitter ja vid datorn o laddar hem en massa serier som ja kan kolla på inatt.. vaken natt x 2 nu, så då behövs det laddas! de blir hela säsong 1 av Secret diary of a callgirl, 2½Men, War at home och givetvis lite DH ;)
SÅ, inatt går det ingen nöd på mej! :)
Chrille har typ fixat våran bil också, den jävlas fortf men den STARTAR o RULLAR åtminstone vilket är very nice :)
Så nu ska du äntligen få tillbaka din lilla blå, mamma! TUSEN tack för lånet!!! ♥

Idag fick C lämna Yris på dagis kl 7 så jag kunde sova vidare o sova ut inför natten. Jag trodde faktiskt inte att ja skulle kunna sova alls för jag har haft så sjuuukt ont i magen i snart 3 dar och ingenting har hjälpt har de kännts som. Inte alvedon o inte mat, jag har inte ens vare SUGEN på godis! Sjukt va?! Idag tröck ja i mig några rutor av min mörka mintchoklad bara för å se om ja verkligen är helt frisk, och de va jag väl för jag tugga & svalde iaf... :/
Jaja, iaf, jag hade inte ställt nån klocka eftersom ja inte räknade med o kunna sova, men jag vaknade av rena turen kl 13 idag! De va LJUVLIGT! 2 timmar kvar tills Yris skulle hämtas, de va lagomt de :)
Dock fortf ont i magen, men inte lika mycke.

Nu ska jag stoppa i Siddis lite kvällsfika sen ska hon dyka ner i sängen för emorrn blir de ännu en sån där tiiiidig morgon för henne.

Fortf ingen present till lillasyster införskaffad, tiden tickar...........
men jag har en liten idé iaf....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0