min LEDIGA dag!!!!!!!!!!!!!!!


så ljuvligt, det är helt underbart!
jag vill eg inte klaga på mitt jobb, men dom senaste dagarna har vare såååååå galet sega!!!
tiden på sjukhuset går 100 ggr saktare än vanlig tid, och att sitta på en o samma avdelning från 8 till 22, det är näst intill tortyr!!!! dock får man ju såna skuldkänslor när man tänker på att jag ändå får gå HEM kl 22, Lindisgumman får ju stanna kvar hon!!! Nu var det prick 2 veckor sen hon var hemma hos sej sist, hon åkte på morgonen den 10e upp till Umeå och kom ner till Sundsvalls (skit)Sjukhus i tisdags förra veckan.
Igår morse vart helt kaos.. och tidsoptimist som jag är så slutade det med hetslämning på dagis, x antal varv inne i sjukhusgaraget innan ja hittade en parkering och sen sprinterlopp upp till avdelningen..
Sen satt vi å väntade hela morgonen på att doktorn skulle komma på ronden.
"Antagligen vid 10... antagligen före lunch... borde komma när som helst..." var svaren ja fick när ja frågade om de va nån på g..
"Nä, hon har nog gått för dan nu vettu" var svaret jag fick när ja än en gång frågade kl 16.30!
Så jävla dåligt!!!!!!
Det e ju ingen hemlighet vad större majoriteten av Sundsvalls befolkning tycker om vårt Sjukhus, så man börjar ju undra NÄR det ska bli nån ändring?!?!? Tycker folket där att de är kul o gå till jobbet o veta att folk inte väntar sej.. typ nåt? För jag lär ju inte va ensam om å känna NOLL tillit till Svalls Sjh..
Nä nu skaja inte prata om de nå mer för man blir bara så irriterad.....


Sidney o jag har iaf hemmadag idag, å so far so good! Inge bråk alls, HÄRLIGT!
Ska strax ta en dusch å sen får vi se vad vi gör, jag känner för å göra klart alla julklappar men de får vänta tills lön och fram för allt tills jag har BARNVAKT.. :P Blir svettig på tanken av å seriöst åka för å julhandla och ha Yris med mej..... LOL!
Hon önskar sej för övrigt STORA Kitty-paket, sa hon precis! :)
Hittils har jag o Chrille kommit såhär långt:

3 filmer

De var det! :P


Nä, kaffe & dusch nu å sen förhoppningsvis en fortsättningsvis TREVLIG dag me Yrisgummsan ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0